Kawan-kawan

Selasa, 5 Julai 2011

Konflik Aishwarya Rai


PENGGAMBARAN filem arahan Madhur Bhandarkar, Heroine telah ditangguhkan kerana heroin filem itu, Aishwarya Rai dilaporkan hamil.

Justeru apabila aktres berusia 37 tahun itu tidak dapat meneruskan penggambaran seperti biasa, nama Priyanka Chopra telah disebut-sebut sebagai pengganti Aishwarya.

Priyanka bagaimanapun dengan tegas menafikan dakwaan tersebut.

Aktres tersebut menulis di Twitter miliknya: "Telah membaca artikel bodoh mengenai saya mahu berlakon dalam filem Heroine. Madhur adalah pengarah hebat dan memang hebat sekiranya dapat bekerja dengannya tetapi bukan untuk filem ini! Selamat berjaya kepadanya dan Aishwarya untuk filem tersebut,

"Saya juga berharap wartawan melakukan kerja kewartawanan yang sebenar, bukannya menulis skrip saya dan menentukan filem saya yang seterusnya!!!"

Malah penafian tersebut disokong oleh penerbit filem tersebut, UTV.

"Tiada yang lebih penting melainkan kandungan Aishwarya serta kesihatannya," kata produser UTV.

Kami semua telah bersetuju untuk menangguhkan penggambaran daripada meneruskannya memandangkan ia melibatkan jadual yang padat untuk bulan-bulan yang akan datang," katanya.

Bagaimanapun, terdapat laporan yang mengatakan Ash tidak gembira dengan cara pengarah, Madhur Bhandarkar menerima berita kehamilannya. Menurut sumber, Aishwarya sangat terkejut dengan sikap Madhur.

"Dia mengandung, bukannya sakit atau terlantar di katil, dan dia mampu meneruskan rakaman. Hanya ada satu babak dalam filem tersebut yang memerlukan dia berlari dan dia telah melakukan babak berkenaan.

"Madhur hanya mementingkan filem tersebut berbanding mengucapkan tahniah kepada Ash. Ash memberitahu dia akan selesai menjalani penggambaran pada hujung Julai tetapi mereka merasakan dia akan kelihatan gemuk dan tidak cantik," kata sumber itu.

----- Kosmo Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap