Kawan-kawan

Sabtu, 12 Mei 2012

Kisah cinta dunia glamor

Wartawan Sinar Harian
12 Mei 2012
Antara babak Cinta Luar Biasa
Antara babak Cinta Luar Biasa

Antara babak Cinta Luar Biasa
Antara babak Cinta Luar Biasa

Jika sebelum ini, peminat hanya melihat cerita mengenai artis melalui media cetak atau media elektronik, namun menerusi drama bersiri terbaru 13 episod bertajuk, Cinta Luar Biasa, anda akan menyaksikan kisah mengenai dunia selebriti tanah air.

Di barisi pelakon hebat seperti Natasha Hudson dan Eizlan Yusof sebagai watak utama, di samping Zachery F, Zain Saidin, Rozita Che Wan dan Tia Fatihah, drama ini telah menemui penonton mulai 1 Mei lalu, setiap Isnin hingga Khamis, jam 11.30 pagi di TV1.

Cinta Luar Biasa menyingkap kisah Lina Rahman, penyanyi terkenal dan mempunyai ramai peminat dan salah seorang peminat setianya, Datuk Sharul Lamin. Mereka mula mesra ketika kereta Lina rosak dan kebetulan Datuk Sharul terserempak lalu menolongnya.

Perhubungan Lina dan Datuk Sharul dapat dihidu oleh wartawan tetapi Lina selalu menafikan kerana bimbang isteri Datuk Sharul mengetahui cerita yang sebenarnya.

Rumah tangga Datuk Sharul mula bergolak dan perkara itu berlaku bukan disebabkan kehadiran Lina sebaliknya, Datin Mona yang mula berubah sikap terhadap suaminya.

Konflik berkembang apabila Lina mula menjalinkan hubungan dengan Romzi Zahid, artis lelaki terkenal setelah mereka sama-sama membintangi sebuah filem. Lina jatuh cinta pada Romzi dan begitu juga sebaliknya.

Apakah yang akan terjadi seterusnya apabila Lina menyedari bahawa Ramzi hanya mahu mempermainkan cintanya?

--- SINAR HARIAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap