Kawan-kawan

Sabtu, 20 Februari 2010

Simpati kepada Nabil (Utusan Malaysia)




SAYA terpanggil bila membaca berita mengenai Nabil berkenaan isu filem Lu Fikirlah Sendiri. Memang betul Nabil orang baru dalam industri hiburan ini, tapi saya 100 peratus setuju dan sokong dengan kenyataan Nabil.

Saya adalah antara orang yang paling awal sekali menonton filem ini pada hari pertama filem tersebut ditayangkan. Saya beli tiket dengan harapan yang penuh. Saya kira filem Nabil ini pasti membuat saya tak kering gusi menonton. Tetapi baru beberapa minit menonton, memang telahan saya silap. Filem ini agak teruk dan boleh menjatuhkan populariti Nabil. Bagi saya, Nabil bagai mempertaruhkan karier dia apabila berlakon dalam filem ini. Produser filem ini mengutuk hebat Nabil dengan mengatakan Nabil tak layak untuk mengkritik filem ini sebab Nabil ini baru setahun jagung dalam bidang tersebut. Bagi saya, tak perlulah sibuk- sibuk nak cari orang yang layak atau tidak.

Marisa,

Puchong, Selangor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap