Kawan-kawan

Sabtu, 2 Jun 2012

Dongen Cinderell Versi Melayu

Wartawan Sinar Harian
2 Jun 2012
Dongen g Cinderell a Vers i Melay u
Dongen g Cinderell a Vers i Melay u

LAKONAN hebat, si cilik, Erynne Erynna, dapat disaksikan dalam telemovie terbaru, Fantasi Si Laila, di slot tontonan ramai, Citra, jam 10 malam, di TV2.

Drama arahan Adam Hamid ini turut dibintangi Adi Putra dan Elly Mazlein, Ruminah Sidek, Fazdrin Danial, Zarynn dan Sweet.

Mengangkat kisah yang berlaku di kalangan kanak-kanak, drama ini punya mesej tersendiri untuk dikongsi bersama. Kisah bermula dengan Laila, yang memiliki badan gemuk dan sangat nakal. Hobinya suka membuli kawan-kawan di sekolahnya hingga merisaukan ibu dan ayahnya.

Dalam diam, Laila, menyimpan impian mahu menjadi secantik puteri dongeng Cinderella. Siapa sangka, impiannya termakbul apabila bertemu dengan seorang nenek. Keesokan harinya, Laila, terkejut melihat perubahan dirinya. Dia kini tidak lagi gemuk seperti dulu malah lebih kelihatan cantik. Ibu bapanya juga terkejut sehingga tidak percaya anaknya itu berubah begitu drastik. Di sekolah, semua rakan-rakannya terpegun melihat kecantikan Laila yang tidak ubah seperti seorang puteri kecil.

Bagaimanapun, Laila semakin sombong dengan perubahan dirinya dan semakin suka membuli. Apakah yang berlaku di penghujung cerita? Saksikannya kesudahan drama ini di TV2!

--- SINAR HARIAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap