Kawan-kawan

Sabtu, 6 Mac 2010

Katrina Kaif tertekan banyak tawaran berlakon (Berita Harian)


Katrina Kaif

MUMBAI: Pelakon terkenal Bollywood Katrina Kaif, sewajarnya berbangga apabila berjaya menempatkan dirinya dalam senarai teratas bintang filem di Mumbai, namun sebaliknya selebriti itu dilaporkan semakin tertekan.

Sumber dipetik Times of India menyatakan selepas sembilan filemnya mencapai kejayaan membanggakan, penerbit filem kini berebut-rebut mengemukakan tawaran lumayan kepada Katrina bagi tempoh sepanjang 2010.

"Katrina sepatutnya berbangga, namun dia kini amat tertekan berikutan jadual penggambaran filem yang terlalu padat," lapor Times of India.

Akhbar itu melaporkan penerbit Tarun Mansukhani menawarkan Katrina berlakon dalam filem Dostana-2 bersama Abhishek Bachchan dan John Abraham.

Imtiaz Ali menimbang menawarkan Katrina untuk filem Rockstar bersama Ranbir Kappor, manakala Ritesh Sidhwani pula menawarkan beliau berlakon dalam filem terbitan Zoya Akhtar di samping Hritik Roshan.

"Katrina menyatakan persetujuan berlakon filem arahan Farah Khan, Tees Maar Khan bergandingan dengan Akshay Kumar. Semua penerbit berkenaan mahu Katrina menjalani penggambaran tanpa henti bermula April hingga Jun.

"Katrina pasti keletihan. Dia tiada masa untuk berehat, malah tiada masa untuk dirinya sekiranya dia menerima tawaran itu. Dia perlu mencari jalan menyelaraskan jadual penggambarannya agar tidak tertekan," kata akhbar itu. Sementara itu Tarun berkata, Katrina sudah pasti akan berlakon dalam Dostana-2, tidak kira apa masalah yang akan dihadapi manakala Ritesh menegaskan: "Kami pasti akan mendapatkan Katrina untuk berlakon bersama Hritik." � Agensi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap