Kawan-kawan

Sabtu, 6 Mac 2010

Kajol marah suami tak tonton 'MNIK' (Berita Harian)


Ajay Devgan (kiri) dan Kajol

Aktres taja tayangan khas My Name is Khan

MUMBAI: Bintang Bollywood, Kajol mengejutkan peminatnya apabila beliau dilaporkan kecewa dan amat marah dengan suaminya, aktor Ajay Devgn kerana tidak menonton filem terbarunya bersama Shahrukh Khan, My Name is Khan (MNIK).

Ajay yang mendedahkan perkara itu berkata, beliau terlalu sibuk dengan penggambaran di Tamil Nadu ketika tayangan filem My Name is Khan berlangsung.

Pelakon berkenaan memberitahu, beliau penat dan belum sempat menonton MNIK kerana baru menghabiskan tiga filem iaitu Atithi Tum Kab Jaaoge?, Once Upon a Time in Mumbai dan Garam Hawa.

Bagaimanapun, Kajol cuba membantu suaminya itu dengan menganjurkan satu tayangan khas My Name is Khan. Pengarah filem terbabit, Karan Johar dilaporkan akan turut menyertai mereka.

Sementara itu, Karan Johar menafikan bahawa beliau banyak melakukan usaha untuk mempromosikan MNIK sebaliknya mendakwa, pembabitan Shah Rukh Khan dan Kajol sendiri sudah mencukupi untuk menarik penonton.

"Apabila anda mempunyai pelakon seperti Shah Rukh Khan dan Kajol dalam filem anda, secara automatik anda mendapat banyak tarikan kerana penonton tahu mutu pelakon terbabit.

"Juga berdasarkan rekod lalu dan populariti mereka sejak beberapa tahun lalu, anda tidak perlu tunjukkan sifat bersungguh-sungguh sebagai pengeluar filem untuk mendapat sebarang tarikan tambahan.

"Selepas semua penonton tahu mengenai orang yang dikaitkan dengan filem dan bagaimana pasukan sebelum ini. Ini adalah faktor tarikan yang memudahkan saya mengenai penerimaan box office kepada MNIK," kata Karan.

Dalam perkembangan lain, filem lakonan Shah Rukh Khan-Kajol iaitu Dilwale Dulhaniya Le Jayenge mencipta sejarah apabila ia bertahan selama 750 minggu di pawagam Central Maratha Mandir di Mumbai.

Filem yang disiarkan pada 1995 itu masih mendapat sambutan hangat dan tidak pernah menyaksikan kurangnya permintaan sejak 15 tahun lalu. Ia adalah filem paling lama disiarkan di panggung wayang India. � Agensi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap