Kawan-kawan

Sabtu, 13 Mac 2010

Saya suka seks! Zoe Saldana (Utusan Malaysia)




SAYA suka, saya suka, saya suka,” begitu reaksi aktres Zoe Saldana saat ditanya mengenai seks dalam kehidupannya.

Pelakon Avatar ini secara jujur mengakui bahawa dia tidak boleh hidup tanpa seks ketika diwawancara oleh sebuah majalah baru-baru ini.

Bahkan dia juga mengaku tidak keberatan seandainya diminta melakukan adegan intim dalam filem.

Selain itu, Zoe berpendapat masyarakat Amerika membuat kesilapan dengan melarang hal berkaitan seksualiti dalam bentuk iklan dan sebagainya untuk dipaparkan di tempat-tempat umum.

“Saya rasa masyarakat Amerika telah merosakkan pemikiran anak-anak kita dengan menghapuskan pendidikan dan kesedaran mengenai seksualiti dan sebaliknya menggantikan dengan kekerasan, senjata api serta permainan video.

“Ini bererti kita sedang membina generasi muda ke arah keganasan,” jelas Zoe lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Berita Harian: Hip

Harian Metro: Rap